Triburile Speed – Portal Triburile Speed

Server Triburile Speed (Best-Triburile.Net)

Posted on: 24 Ianuarie 2010

Salut! Bine v-am regasit, astazi vreau sa va scriu despre un server de triburile destul de nou pe aceasta nisa, cu un design foarte frumos dupa parerea mea, serverul este tinut intr-un datacenter de la quality host, pe un servr dedicat mai exact.

Serverul deci este online 24/24 mai bine zis non-stop. Eu am jucat putin sa ii fac un test inainte de a posta aici, merge super bine spre deosebire de altele, de aceea se numeste si ” Best-Triburile „, parerea mea ca si-a meritat bani acel server dedicat de (~200RON/luna) chiar daca profitul este 0 (zero) RON macar omul care il intretine face o fapta buna pentru jucatori de triburile speed, care ar trebui sa il respecte macar daca nu chiar sa faca o donatie (fie ea cat de mica pentru a tine serverul in picioare in continuare!)

Adresa web a acestui server este: Best-Triburile

11 Răspunsuri to "Server Triburile Speed (Best-Triburile.Net)"

am un server dar nu am fisierele

salut,nu merge acest joc,nu imi intra nu stiu de ce nu imi intra,cand dau pe adresa http://www.best-triburile.net,dai si nu merge

Super are jocul intrati si voi!

am aflat ca nu sa dat drumul la joc,de abia il astept :X:X:X

am jucat o saptamana, dupa care jocul nu a mai mers..pur si simplu nu mi se mai incarca site-ul:)
ce s-a intamplat? era foarte frumos..

am jucat si yo 3-4 zile si dupa aceea n-a mai mers … imi placea la nebunie …

site de triburile?
care imi da si mie unul speed
buzzz la aidiul urmator:svelea
pls

de ce nu mai mere triburile astazi

auziti
va dau eu un triburile care o sa va placa la neeeeeeeeeebbbbbbbbbbbbuuuuuuuuunnnnnnnniiiiiiiiiieeeeee e asa http://www.infernal-wars.com intrati si nu ratai cel mai fain triburile din univers

http://trib.idle.ro/ intrati e on cand sunt si eu😀 my id doxinators

Lasă un răspuns

Triburile Speed,Triburile Speed gratis,cel mai tae server triburile speed,reloadzone.idle.ro,reloadzone,joaca triburile speed,cum sa faci server triburile speed

Statistica

  • 40,623 persoane au trecut pe aici

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 5 urmăritori

